Po zameldowaniu zauważyliśmy przypalony brudny czajnik który sami musieliśmy umyć aby móc z niego korzystać. Spadająca zasłona z okna w salonie była bardzo uciążliwa. Brak rolet na oknach w sypialni. Jedno gniazdko w kuchni nie dziala. Słaby / wgl brak kontaktu poprzez WhatsApp - wysłane wiadomości pozostały beż odpowiedzi. Ogólnie 6/10
rozšířit
Dziękujemy za podzielenie się swoją opinią. Przykro nam, że Państwa pobyt nie spełnił w pełni oczekiwań. Przepraszamy za niedogodności ,wszystkie te kwestie zostały już zgłoszone do naszego zespołu technicznego i serwisu sprzątającego, aby zapobiec podobnym sytuacjom w przyszłości.
Szczególnie zależy nam na sprawnej komunikacji, dlatego bardzo przepraszamy za brak odpowiedzi na wiadomości WhatsApp – to nie powinno mieć miejsca i już pracujemy nad poprawą tego kanału kontaktu.
Dziękujemy za ocenę, każda taka opinia pomaga nam podnosić jakość naszych usług. Mamy nadzieję, że mimo wszystko rozważą Państwo ponowny pobyt w naszych obiektach.
Pozdrawiam,
Joanna
Sun& Snow
rozšířit