+48 22 450 26 26

 

PROCEDURY BEZPIECZEŃSTWA COVID19

 

  1. Obsługa rezerwacji jest całkowicie bezkontaktowa.
  2. Płatność za rezerwację odbywa się bezgotówkowo, przed przyjazdem gościa.
  3. Odbiór kluczy następuje w sejfach, znajdujących się przy obiektach lub apartamentach.
  4. Sejfy i klucze są regularnie dezynfekowane specjalnie do tego przeznaczonymi środkami na bazie alkoholu.
  5. Po każdym pobycie apartament przechodzi 3-dniową kwarantannę, co oznacza, że nie jest w tym czasie wynajmowany. Procedura obowiązuje do 31.05.2020 z możliwością przedłużenia.
  6. Apartamenty są dezynfekowane specjalnie do tego przeznaczonymi środkami na bazie alkoholu, ze szczególnym uwzględnieniem powierzchni dotykowych, np. klamek, poręczy, uchwytów, blatów, włączników światła, pilotów itp.
  7. Apartamenty po każdym pobycie są dokładnie wietrzone.
  8. Personel sprzątający apartamenty jest wyposażony w przyłbice, maseczki ochronne oraz rękawiczki, a w razie potrzeby jednorazowe fartuchy z długim rękawem.
  9. Przed rozpoczęciem pracy personel sprzątający ma mierzoną temperaturę ciała.
  10. Pościel i ręczniki są prane w temp. min 60 ºC z dodatkiem detergentu. Prane i dostarczane w reżimie sanitarnym.
  11. W obiektach, w których znajdują się pomieszczenia wspólne, typu baseny, spa, sauny czy pokoje zabaw dla dzieci, zostały one wyłączone z użytkowania.
  12. W każdym apartamencie jest bezwzględny zakaz przebywania tam osób niezakwaterowanych.
  13. W każdej miejscowości znajduje się apartament wyznaczony i przygotowany (m.in. wyposażony w środki ochrony indywidualnej i płyn dezynfekujący) dla osób, u których wystąpi podejrzenie objawów chorobowych – w celu czasowej izolacji takiej osoby.
  14. Każde biuro lokalne posiada potrzebne numery telefonów do najbliższej stacji sanitarno-epidemiologicznej oraz służb medycznych. W razie potrzeby rekomendujemy kontakt telefoniczny z biurem.
  15. Każde biuro lokalne posiada procedury postępowania w razie podejrzenia u klienta zakażenia koronawirusem.